System Rang

Dodano 31.07.2022 14:23 Przez Kuba jędrzejewski
Rang Ranking
...

System rankingowy w Standoff 2 jest podzielony na 6 różnych dywizji z 4 do 1 etapami, w zależności od dywizji.

Wszystkie gry rankingowe są rozgrywane w trybie rywalizacji lub sojuszników.

Aby wygrać mecz rankingowy, drużyna musi wygrać łącznie 10 rund. Aby wygrać mecz Sojuszyników, drużyna musi wygrać łącznie 8 rund. Każda drużyna rozegra 9 rund po jednej stronie w przypadku sojuszników 7, a następnie zamieni się stronami ze swoimi przeciwnikami, aby upewnić się, że wszyscy zagrali przynajmniej raz po każdej stronie, T i CT.

Jak to działa?

Im więcej rund wygrasz w trakcie meczu, tym szybciej wzrośnie twoja pozycja w rankingu. Więc im więcej kul tracisz, tym szybciej spada.

Na to, jak szybko zmienia się twoja ranga, wpływa również ranga twoich przeciwników, jeśli byli wyższy lub niższy niż ranking twojej drużyny, czy twoja drużyna miała przewagę liczebną i jak dobrze grałeś.

Tak, może się zdarzyć, że albo podniesiesz ranking za przegrany mecz, albo przegrasz go, by wygrać, ale prawdopodobieństwo takich zdarzeń jest niezwykle małe.

Aby lepiej zrozumieć, jak działa system rankingowy, konieczne jest wprowadzenie kilku pojęć, a mianowicie:

MMR: jest jednostką miary umiejętności zawodnika; Ocena gracza to ilość MMR dla danego gracza, od której zależy jego ocena; Delta: to liczba MMR, która zmienia klasyfikację gracza na koniec meczu rywalizacji. Pod koniec meczu turniejowego ranking zmienia się o liczbę równą delcie - lub wzrasta lub maleje. Za każdą wygraną rundę masz MMR, za każdą przegraną - przegrywasz. Kwota zakupiona za mecz mmr jest odejmowana od straconej kwoty, a wynik staje się deltą.

Weźmy przykład:

Masz ocenę 2250 MMR. Za mecz otrzymałeś 75 MMR, a przegrałeś 50. Przegrana jest odliczana od zakupionego - dzieje się delta równa 25. Twoja ocena wzrasta o 25 MMR.

Jeśli wręcz przeciwnie, otrzymałeś 50 MMR za mecz i przegrałeś 75, delta wyniesie -25. Twoja ocena zostanie obniżona o 25 MMR.

Na to, ile MMR otrzymasz lub stracisz w każdej rundzie, mają wpływ trzy czynniki:

1 - "To całkowity MMR każdej drużyny".

Drużyna, która ma więcej MMR niż druga, otrzymuje mniej za każdą wygraną rundę i traci więcej za każdą przegraną rundę.

2 - „Liczba graczy w drużynach podczas rundy”.

Jeśli masz więcej graczy w swojej drużynie niż przeciwnik w dowolnej rundzie, będziesz miał mniej MMR na wygraną w tej rundzie i stracisz więcej, przegrywając.

Wręcz przeciwnie, to też działa - jeśli twoja drużyna wygra rundę, na przykład cztery na pięć, zdobywasz więcej MMR, a przegrywając w podobnej formacji tracisz mniej.

3 - „Występ osobisty”.

Ponieważ delta jest obliczana indywidualnie, wpływa na nią również to, jak dobrze lub słabo grał gracz w każdej rundzie. Jeśli byłeś przydatny dla drużyny, to jeśli wygrasz rundę, zdobędziesz więcej punktów, a jeśli przegrasz, odbierzesz mniej.